T/W het begin
Van "Merci Arno!"
Ga naar het project
Als tiener fan van TC Matic. Je steeds gevolgd. En via je verpleegster nog een ticket voor je laatste optreden gehad.
Een deel van mijn leven.
Altijd te vroeg.
Bedankt voor wat je ons gaf.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Ingediend
