Ga naar de hoofdinhoud

Cashpunt Oostende

Van "Wijkprikkels"

Ga naar het project

Op de Opex wonen er heel wat oudere mensen.

Vorig jaar verdween met het ING-kantoor ook de laatste bankautomaat waar mensen nog cashgeld kunnen afhalen. Het voormalige ING-kantoor is ideaal om zo'n Cash-punt te maken. Deze neutrale cash-punten zijn immers een initiatief van de 4 grootbanken waaronder ook de ING

Nu moeten mensen naar Bredene gaan voor het dichtstbijzijnde Cash-punt.

Dit is een afstand van zeker 3 kilometer. Voor veel oudere mensen is dit een te grote afstand om te lopen. Het nemen van openbaar vervoer is ook niet bepaald evident, tijdrovend en voor sommige mensen soms gewoon onmogelijk.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

Suggestie

Locatie

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri